Leonberger



De finaste hundarna som finns!
Ska ge mig fasen på att ha en sådan en vacker dag.
Riktigt stora bjässar ska det vara!
Tänk vilken plats, motion och uppfostran de behöver,
då gäller det att gå in för det med hela huvudet.


En vacker dag som sagt... i ett stort hus...
Många vuxenpoäng där.... kollade faktiskt på ett hus för några veckor sedan.
(Ni vet man kan ju inte skriva allt här på bloggen)
Men vilken tur att vi inte tog det...Känner nu att jag lixom inte vill vara såpass
bunden till nånting. Tur som sagt att vettet tog över drömmarna..
Man skall ju vara ung så länge man kan?










Jag har fått lunginflammation IGEN! tredje gången i år. Ingen höjdare.
Läkaren sa att det kommer tillbaka för att jag inte vilar tillräckligt
och inte tillräckligt länge när jag haft det de tidigare gångerna.
Så nu blir det att kurrera sig ordentligt tror jag.. tråkigt men ett måste.
Jag och Älskling satt i soffan och mös i hela gårkväll <3
Idag har vi städat som idioter, det behövdes.
Klarar inte vara hemma när det ser ut som fan.
Imorn tänkte jag bara smita ut en snabbis på stan...
Resten av tiden hemma :( Därför blir det mkt blogga // Liv J







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?