Lång dag



Hej!
Kom nyss hem från plåtningen med Odden. Blev riktigt nöjd faktiskt! tror jag iaf
hehe man vet ju aldrig.
Så nu sitter jag här med min nyinköpta badrock och gojja i fejjan.
börjar stelna nu, härlig känsla!
Jobb imorn, till hästarna och gymmet. alltså larmet står återigen på 04.00.
Tänkte faktiskt sova ut på fredag då jag jobbar kväll men icke.
Har ännu en plåtning kl 10.00, i gbg.
Ska nog svälta mig tills dess! Det är ju faktiskt ganska effektivt ;)
Nu har jag inte ätit på 15 timmar!! Åt frukost kl 06 i morse.
Det var en stund där mitt på dagen jag trodde jag skulle dö av svält och smärta i magen.
men det går ju änna över efter ett tag :)
Nu ska jag sätta mig i soffan o gotta ner mig i filten. Ensam hemma ikväll igen, suck. // Liv J


Men känner att jag bör äta kvällsmat, annars mår jag skit imorn morgon.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?