Koma

Är så jäkla trött.
Stod upp vid 8 i morse för o åka till Dingle träffen. Var inte så rockigt så
åkte hem vid halv ett. Nu ska ja snart åka till jobbet. inte alls taggad kan jag säga.
Jag e så jäkla trött. känner mig helt tung i huvudet och ena stunden fryser jag andra stunden
svettas jag!! fasen va tröttsamt...
o känner mig stressad hela tiden, men nu behövde jag fasen vila.
Sitter o funderar mkt.....
blir trött av det oxå...
Imorn e jag ledig sen jobb igen i 4 dagar sen ledig heeela nästa helg :D:D:D


Jonny, fotografen, kollade upp om vi fick ha en foto shoot i en byggnad nere i hamnen.
Den stora gamla tegelbyggnaden, ni vet??
Han ringde ägaren och fick svaret:
"Det är ingen jävla lekplats"
Tack som fan, trevlig man! det hade ju varit hur fräckt som helst, eller vad tror ni ? ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?