Kan det någonsin vara för tidigt?

Vaknade vid 04 idag igen. O denna gången mådde jag bokstavligt jävla illa.
Har alltid en speciell känsla i magen när ja går upp så tidigt.
Det måste ju bara betyda att det är för tidigt för mig??
Åååh illamåendet sitter fortfarande kvar.
Skulle göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen.
Men icke, ist koncentera jag mig som fan på att inte somna bakom ratten
på väg till jobbet. samma visa imorn me sen jobbar jag kväll på fredag.
Då ska ja sova ut kan jag tala om.


Igår fick jag se en kastrering för första gången! Det var faktiskt ganska fräckt o se..
Stackarn :S Jag som trodde jag hade mer ont för blod än vad jag tydligen hade.
Nu e Rimfaxi en valack, yaaaay. Nu e de bara en hingst kvar men han ä nog en
klapphingst stackarn. O om man vill kastera dom så blir det ett större ingrepp på
klinik, skulle gå på ca 5000-6000 kr. hmmm....
O så kolla veterinären på P oxå. Han e sjuk :( Har ju sagt att det vart nått konstigt m han.
Hans luftvägar är inte som dom ska. Så hon vågade inte ens ge han lugnande :S


Igår fick ja ett väldigt roligt samtal :) hihi får se hur det blir med den saken.
Kanske får veta om en vecka lr kanske mer... Hihi, hemlis! Men....
Ledtråd: Det handlar om boende ;)

Ojj vilket långt inlägg, ni har säkert redan slutat läsa.
Men idag händer det nått väldigt spännande!!!! Kommer bli skit kul.
Alltid bra med kontakter!!


Och förresten, Fick ett samtal häromdagen. Ett jobberbjudande. Men jag tackar nog nej....
Bara på timmar e de... hade ju inte varit så dumt kanske egentligen... // Liv J







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?