Hörreeduu "Gösta"

Som du så fint kallar dig. Men jag använder ditt riktiga namn Daniel Gustavsson.


jaa kära läsare, vad är nu detta?
joo... Har ni sett den fina kommentaren:

"haha vilken tönt du är. Och du är så jävla ful vill bara spy när jag ser dina bilder. banta."

tack för det första och för det andra Sorry men är du ute efter kväljningar eller vrf läser du ens min blogg?
Det lär bli fler bilder på mig här så lika bra att du håller dig undan då kanske..
så att du inte mår dåligt stackare?
Synd att du inte är så ful i mun när vi träffas haha


God morgon på er andra! Vilken härlig morgon va? ;D  



Camilla

daniel är en Falsk person som inte kan stå för vad han säger. igår vågade han ju inte säga något. han är nog rädd:

Tycker han borde skaffa lampor och en spegel så han kan se hur han själv ser ut!



URL: http://camillanyman.blogg.se/


johanna

Okej, så det var samma ip-nummer som mig då?

Konstigt isf eftersom han inte läser bloggar, han är kille :p



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?