Home sweet home

Hemma från plåtningen i Gbg. Gick nog bra tror jag...
Känner mig inte helt hundra nu asså, för fysatan vad jag blev åksjuk eller nått, på tåget ner.
trodde jag skulle spy :OO samma på vägen hem, bläää vad illa ja mådde.
Mådde illa på alla sätt man kunde tänka sig.
Men som tur var satte det sig inte på bilderna.
Jag åkte ju hem från jobbet i morse, var nog för tidigt att börja jobba :(
Får se om jag kan jobba helgen..
Blir verkligen positivt överraskad av alla duktiga fotografer!
Gick hem från tåget, fyyy vad kallt det är nu för tiden. Men visst är det skönt på ett sätt?
Det luktar änna kallt och fräscht..

Nu ska jag älskling o Danne åka o handla.
Han har såå himla söta hundar med sig idag :D









Anonym

sskulle du inte gå ner i vikt? varför käkar du burger king? :S



URL:


Lina Henke

Vem är du fotar dig hos hela tiden? :) Är det för något speciellt ändamål? :)



URL: http://linnssa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?