höh

Vet faktiskt inte riktigt vad du pratar om, och du vet definitivt inte allt haha
Jag och Andreas står varandra såpass nära så jag skulle ALDRIG
klara av att leva med detta. Så sjklart vet han ALLT!
Och vi har redan löst det, som sagt.
Minns knappt nånting, men det behövde jag tydligen inte heller
för jag blir ändå berättad allt. Jag kan inte säg att det är bullshit
och jag kan inte heller bekräfta det för jag minns inget.
Jag minns bara början på kvällen o att jag hade det jävligt kul.
men jag tänker låta dig ha ditt roliga...

Det är detta som gör att man bara vill flytta så långt bort ifrån Uddevalla
som möjligt. Låååångt bort......
Packa ner alla nära o kära i en liten väska och sticka långt...



Hade skrivit ett bra mkt längre inlägg men jag skiter i detta nu.
Du får ha ditt roliga



Anonym

Tänk om hon fick reda på vad hennes pojkvän sysslar med bakom ryggen på henne då?? haha payback is a bitch baby ;)



URL:


Anonym

man kan inte inte skylla på att man inte minns/var för full.. varför ljuga för sig själv? och framför allt varför ljuga för sin pojkvänn?



URL:


Johanna

oj, men herregud. jag har väl inte sagt att jag vet allt?

men menar att jag skrev i chatten så man verkligen kunde prata men se här, mer draaaama..

ta det nu lugnt okej, jag har ju inte publicerat nånting nånstans! :)



URL: http://jajja1.blogg.se/


Peter

Tjenis!

Du behöver ju inte publicera dehär men ja måste fråga om du inte ens vill va vän me mig på FB mer?? :(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?