Gooood morning!

Vaknade kl 08 av mig sj. på min sovmorgon :( försökte somna om men icke.
Sitter o lyssnar på lite Melissa Horn. Brukar inte tycka om sånt här.
Men det är Kristins fel som tipsade mig :P

Kolla upp dessa två:

Melissa Horn - jag kan inte skilja på

Melissa Horn - Lät du henne komma närmre



Pissväder ute, men vet ni vad? jag tycker det är rätt gött och mysigt.
Blir alltid så stressad när det är fint väder ute.
Då känner jag hela tiden att jag måste vara ute i det fina vädret o inte vara
inne en enda sekund. Man måste ju ta vara på det fina vädret :)

Igår var det kalas för Andreas lilla syster som fyllde 12 :)
Grattis igen, Anna!
Och det blev en helt underbar smörgåstårta som deras mamma lagat, marängswish OCH
lite chips!!! :( Men va fan, lite kan man la unna sig när man e på kalas.
Känns töntigt o säga nej, skulle ja nog aldrig göra på kalas :)
Tränar ju rätt flitigt faktiskt.

Puss! // Liv J








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?