God morgon

Väldigt jobbigt med host attacker hela jäkla tiden.
Känns som att man ska dö då och då...

Sovit väldigt gott iaf. Det var sista sovmorgonen denna veckan.
Börjar jobba imorn igen :) Ska bli skönt att få vardagen tillbaka.

Dock, kan jag nog inte börja träna redan. Vill fasen bli av med denna skiten nu.
Men kanske kan börja träna i slutet på veckan?
Så jäkla typiskt att bli sjuk precis när man kommit igång med träningen.
O jag har inte vart duktig med kosten heller, sitter här hemma med
lung inflammation och MENS, illa! Känns som att jag proppat i mig allt
onyttigt som bara går. Har varit en jobbig vecka o godissuget har aldrig varit värre.
Borde finnas mirakelpiller mot sockersug??
Sen är det ju... hur man vill leva oxå?
Jag älskar mat, mat är det bästa som finns... typ :(
Men sen ska ja fasen komma igång med träningen igen,
så att jag faktiskt kan tjocka mig om jag vill!

Idag blir de bara att ta det lugnt, som vanligt. Typ dammsuga o diska lite kanske..
Har en del att fixa med till plåtningen i gbg på onsdag..
Talas senare, köss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?