God morgon!

haha jaaa läs kommentarerna!!! :D hahaha
Men vi ska väl inte dra upp andra grejer nu, eller? ;)
OCH här finns det ingen som ljuger inte
ta reda på fakta innan du/ni uttalar er.
PUNKT



Ja men hej på Er andra!
Vad gör jag vaken så här tidigt egentligen. är fortfarande rätt trött.
Inatt låg vi o lyssnade på att folk härjade. Måste vart på Jarlsgatan :S
Det har ju stulits två bilar här längre ner på våran gatan.
Vilket jävla område vi bor på...

Är ledig idag oxå o hur underbart e inte de....
Dock är det lite ärenden jag ska göra. Vad ser ni sen;)
Ska nog ta mig en morgon promenad, synd bara att jag inte har
nån ipod, blir så jäkla tyst.
lr om ja tar en tur o dumpar lite me min bil,
det blir man ju alltid på bättre humör av :) // Liv J





Annie

Hon kan väl få reda på de eller? om inte hon kan knipa käft behöver la inte du göra de heller??



URL:


Johanna Behrendtz

Nu ska jag börja följa din blogg, tar gärna en morgon promenad mig dig ngn dag , så blir de inte tyst för ngn :) kram



URL: http://behrendtzs.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?