Fruktansvärt märklig dag

Har fått reda på en rad underliga grejer idag.
Saker som inte är sant. Denna gången är det allvarliga saker.
Ska jag förbereda mig på ett samtal från polisen?
Jag har inte gjort nånting, men jag kanske borde gjort det för 4 år sedan?
Jag och alla andra i min närhet vet vad som är sant om det skulle tvekas på.


För övrigt går det upp och ner med allt annat oxå.
Städat som en idiot idag. ååh vad skönt det är när det är rent överallt.
För övrigt så fikade jag o Camilla (hennes varma choklad på bilden, fint va?!)
fick även tröst shoppat lite dukar och påslakan iaf.
Nu ska ja ta en riktigt go dusch o sen bädda ner mig i soffan med en film.
Visst lät de skönt?
Fattas bara att jag ska få utbrott på tv för ja inte fattar hur man gör.
Fortfarande full i hormoner, kan de inte sluta snart. Lr tror jag bara att det är hormoner?









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?