Från eleven.se



Sally Hansen Lip Inflation Plumping Treatment

Pris: 105 kr

Alltså läppglans som skall göra läpparna fylligare/större, i färgen Sheer Pink.
Har på mig det just nu. Pirrar massa i hela läpparna och svider lite och dom ser fylligare ut på nått sätt.
Helt fantastiskt!



Natural White 5-Minute Tooth Whitening System

Pris: 195 kr

Tandblekning, detta skall bli intressant! Blir min fösta gång. Har alltid varit
skeptiskt mot sånt här. Man skall tydligen göra denna gången upp till 22 ggr,
2 ggr om dagen. Får nog läsa instruktionerna noga!
Men fasiken jag som vill bara POFFF så har jag det där Hollywood-leendet :)
Spännande iaf :)





Niclas L

Hej Liv!



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig gällande fotorelaterade saker!



Vänligen kontakta mig per msn, [email protected]



Mvh,

Niclas



URL: http://www.SverigesFinest.se


Amanda

Tjoo, helgen blev grym. HAHA Jag blev fullare än sist och mådde skit dagen efter. Inte bra.. =) Hoppas din helg vart bra tjejen å krya på dig med din lunginflammtion <3



pusspuss på daj



URL: http://amandakaarlson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?