fortsatt sjukskrivning

har suttit i telefon en jäkla stund nu, har ny tid hos läkarn imorn.
Är inte så bra fortfarande. Sjukskriven i helgen sen får vi se.
Har så jäkla tråååkigt :( Stackars mitt jobb, jag är ju anställd av en anledning!
Får så jäkla dåligt samvete.
Men ska inte träffa mkt folk nu eftersom jag har så långt imunförsvar.
och är trött o jävlig pga pencilinet.





Mitt hjärta tatuerade sig igår, Me like! ;)
kanske de blir en ny gadd för mig oxå snart :)






Lisa

Usch då, jädrans skit du har som inte vill ge med sig.. Får hoppas att du blir bättre snart :)



Haha snygg tatuering han gjort ;)



URL:


Amanda

Yes, kommer bilder på de andra 2 senare idag,



Aa dom bortskänkes om nån vill ha dom, annars brukar jag typ lägga ut dom på blocket för 100 kr. hihi Dom blir iaf sålda. =)



pusspuss



URL: http://amandakaarlson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?