.






Häromdagen slog det mig.... Hur ser folk på mig egentligen?
Alla ser olika på alla människor, självklart. Alla är olika individer och man tänker helt olika.
Man kan egentligen inte yttra sig om man inte känner personen i frågan.
Alla verkar olika på håll. Man gissar ofta på att man vet hur personer är pga utseende osv.
Men det kan vara helt fel. Utseendet behöver inte alls ha med personliheten att göra.
Jag är tyvärr sådan att jag bryr mig alldeles för mkt om vad folk tycker och tänker om mig.
Jag vill det inte och jag gör allt för att inte bry mig, men jobbar fortfarande på det..
Man vill ju gärna vara en sådan som håller huvudet högt, vänder på klacken och inte bryr sig mer.
Kanske har det temperamentet att göra.. att jag inte klarar göra just så och istället väljer
att ta tjuren i hornen och konfrontera.

Har ni någonsin funderat på hur folk ser på just dig?
Det kan bli en riktig tankeställare










always a little bit to much



Annie

haha jag skiter vad folk tycker om mig iaf :D Jag älskar mig själv och det finns ingen som är bättre eller snyggare än mig ;) och hade dett gått å gifta sig med sig själv så hade jag fan gjort de :) mohaha



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?