28 sep 2010



God dag mina kära vänner. Jag jobbar inte idag heller.
Cheferna tyckte att jag skulle ta en dag extra så jag kommer
tillbaka riktigt kry. Just nu känns det inte jätte bra. Hostar som satan
och känner mig allmänt halvdålig faktiskt.
Klockan är nu snart kvart i elva så fick mig en riktig sovmorgon idag
också, underbart. Men imorn står larmet på 04.30, rivstart.

Nu måste jag kolla upp tåg och skit till gbg imorn, till plåtningen.
Haha vad konstigt det kommer kännas, har ju inte åkt "kollektivt"
på hur länge som helst. men tåg är bra, tåg är riktigt mysigt!
Får inte glömma min lilla laptop bara.

Väntar fortfarande på bilder från två eller tre.. olika plåtningar,
daaaamn vissa tar tid på sig ^^


Haha, ska du säga av alla! Du får ha ditt roliga, have fun!
I don´t fucking care. Det är nu ute ur min värld...




johanna

ja vadå jag? jag har inte hängt ut någon på nätet!

jag skulle heller inte yttra mig utan att veta att det va sant.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?