God jävla morgon på er

Sitter nu på jobbet med mitt morgonkaffe.. mmmm kunde inte sitta bättre.
Vettni vad jag gör rätt ofta.
Dricker kaffe och äpplejuice samtidigt typ. Hur gott som helst att
ta varannan mun. Har ni testat?
Det är något med eftersmaken som gör det smarrigt med båda två.
Visst är det helskumt...
Och neeej, jag sköljer inte ner kaffet. Älskar ju kaffe :D

Sovit rätt dåligt i natt, har så rackarns ont i huvudet. Kändes nästan
som återfall i natt. Oops, nu har jag fasen glömt mitt o ta min medicin igen.
Måste komma ihåg det när jag kommer hem..

Plåtningen idag är inställd pga ....
Eller ja bara uppskjuten till helgen eller nästa helg..
Men ingen gråter för deee för då ringde jag bara Odden
och flyttade en av våra plåtningar för nästa vecka till idag.
Här slösas ingen tid!




Say what?! Vad är det för ideèr jag inte kommit på sj?!
Börjar bli trött på skit, och så jävla fegt att kommentera anonymt.
Men antar att det är så när man har så många läsare, man kan inte
älska alla. Ju fler läsare dessto mer skit
.




Annie

Vad kostar tant?? ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?