.

Har precis kommit hem. Lyssnar på dansmusik o packar upp.
(Ja, det är vi bönner vettöö)
Jag o hjärtat har vart på torp, är så jäkla mysigt o gå o strösa där bara jag & han.
Händer ju inte så ofta om man säger så.
har köpt massa kul till katterna som t.ex.




Köpte oxå avmaskningsmedel, har hört att man ska ge katter det
någon gång ibland?? Dessa katter har säkert aldrig fått det...
Köttsmak, muuummss!
Har även gjort lite annat nödvändigt, diskat, städat lite, betala räkningar
osv osv... aaah ni vet sånt kul.

jaaajaaaa, jag får la börja leta rätt på alla mina gamla nagellack.
har en jäkla massa kul. Dom är nerpackade eftersom jag inte får ha
varken nagellack eller lösnaglar i mitt arbete, så har inte använt det på
flera år.
De fick mig o tänka på att det är dags att ta bort det som sitter på.
Tycker änna det är snöggt när nagellacket är halvt bortskavt.

Blir kanske gbg imorn me för våran del hihi gillart.
nee nu blir det kvällen, myskläder och kantarellsoppa :)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?