.




Efter lite mat blev jag på lite bättre humör.
dock bara några tuggor pasta, fyfan mår ju
inte allt för grymt efter igår kväll.
Vi var uppe i fla skogarna o sladda hele natta.
Eller ah det gick ju inte så gött för grov
körde i diket två ggr, siste gången rätt kraftigt
så dom tog dit Giller i bärgarn men så körde han
oxå fast så det var till slut två bärgare på den lille
lille grusvägen.

Kan ju bli så jävla förbannad ibland, men denna
gången måste jag kunna skylla på min jävla mens.
Ouuuff mår verkligen skit pga flera anledningar.

Nu ska jag strax hoppa i duschen och göra mig i ordning,
ikväll blir det kakburken i Trollhättan, det betyder mkt kläder!!
Det är ju det värsta som finns att stå o frysa.

Jösses hade nästan glömt bort plåtningen imorn.
Inget märkvärdigt, det blir bara lite vanliga höst/vinter bilder.
Därimot ska det bli lite extra kul nästa helg ;)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?