Bönner





Blev anklagad för att vara bondlurk för några helger sedan,
som om det skulle vara något taskigt och dåligt.
Men det var faktiskt nästan så att jag tog det som en komplimang!

Jag, min pojkvän och våra vänner är allt vad bondlurkar står för.
Bullarn och Hedekas vettni det är Bondlurkarnas hemland.

När jag hör det ordet tänker jag direkt på Handy Man.
Och Handy Man är ju otroligt sexigt! Vem tycker inte det är sexigt
med män som är händiga? Och med arbetsbyxor blir det ju pricken över i`t.

Men t.ex bilkunniga. Hur bra som helst. Det är något av det sexigaste jag vet
att män är intresserad av bilar. Kanske för att vi då delar ett intresse,
men vem vet egentligen... Kanske ligger något i generna helt enkelt..

Bönner/Bondlurk/Bondläpp/Volvo raggare/Raggare you name it

Och bara tanken på stadsbor och bratz med ruskig dialekt
får mig att kväljas. Tänk er äckliga stockholmare med
pikè, tajta partybrallor och backslick.
Ouuuff ta mig därifrån.















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?