Älskade söndag



Vilken seg dag, men det är ändå ganska skönt. Våran dag har precis börjat.
tagit en dusch och piggnat till. Blev ganska sent inatt..
Kom väl i säng vid 04.30 tiden. Seegt för det är då jag ska gå upp på tisdag.

Igår hade jag så fruktansvärt jävla trevligt! var på två olika fester och
körde folk hit o dit, älskar och köra min älskade bil.
Och Jall berättade någge, haha var roligt. Låter dom hålla på :)

Och igår återigen.. var det nära att jag nitade en jävla brud...
Sicken jävla fjortis åååh vilket luder, var så jävla nära att det smällde.
sån jävla tur att jag inte drack för då hade det blitt fight..
Såna människor hör inte hemma på våra fester.
Hon var stenfull, hon skämde ut sig och killarna var något irriterade..
Ajja nog om det!
Det får mig att tänka på annat...



Eftersom jag aldrig kan hålla käften, jag kan knappt sitta still, jag blir rastlös
med en gång, jag har ett jäävla temperament som jag inte kan styra över,
och när jag blir sur på någon vill jag verkligen bara spöa skiten ur den...
Den har blivit värre det sista.. jag har nog daaamp!! Kanske borde kolla upp detta...








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?