Varning,ovanligt långt inlägg

Tja!
Kom precis hem, vart en sväng på stan o hälsat på folk.
Dags att varva ner nu, upp o jobba imorn.

Idag har vi haft en heldag i Hedekas som sagt och
städat o grejat :)
det har varit riktigt kallt ute idag och kallare kommer det bli.
Ställa larmet lite tidigare imorn för o skrapa rutorna.
kanske är dags att skaffa sig en isskrapa.
har använt cd skivor än så länge i år, det är ju lite trist.
Konstigt att ha brist på isskrapor för det är ju sådant man
har i mängder vanligt vis!

Har varit inne på o shoppa lite nu, men det kom jag på att
det ska jag ju låta bli. Dom kommer ju inte passa länge till haha.


Andreas har kopplat in 2 data skärmar på denna datan.
Blir ju helt konstigt....
Jisses blir helt tokig, det är ju alldeles för avancerat för mig :)


Sitter här och studerar kattungarna. Sicka skönheter :)
Längtar lite tills dom blir så där stora, bulliga och riktigt feta.
Haha älskar såna katter :) Konstigt att jag känner så, man brukar
ju oftast vilja ha dom små så länge som möjligt :)


Näääe nu har ni säkert redan slutat läsa.
Tråkigt med långa inlägg.
Jag läser iaf aldrig långa inlägg, fyfan det är det värsta som finns.
Men nu ska ja sätta på en film :)


Puss!













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?