svar

före och efter bilder kommer i januari/februari.
och då i siluettbilder.



mitt val av klinik osv
ett par bekanta till mig har gjort det på en klinik i gbg,
och denna kedjan har oxå en klinik i strömstad så jag gjorde det där.
cliniq strömstad heter de och där togs jag hand om av dr. cederqvist.
Det är inte bara att ta vilken klinik som helst.
utan man ska noga kolla igenom alternativen, kolla referenser, typ googla doktorn,
och sjklart kontakter är de lättaste sättet att hitta en bra klinik.

man märker ganska fort när man kommer till kliniken första gången hur seriöst det är.
t.ex doktorn bad mig tänka igenom det både 2 o 3 ggr till innan jag bestämmer mig för att
jag redan hade så mkt egen vävnad. De som brukar göra bröstförstoring brukar tydligen ha bra mkt mindre
än vad jag sj hade.
Det tycker jag är professionelt av en doktor, att inte bara sälja på.
jag la i 400 gram, runda gelehallon.
Det var meningen att jag skulle ha lite drygt 400 men han sa efter operationen att det var omöjligt att få in.
hmm? blir äcklad av tanken att de grejat o härjat i min kropp. hatar bara tanken.
men som sagt, det är värt det. jag har ännu inte sett dom nya.
får jag inte göra fören om 3 dagar då jag ska duscha för första gången efter operationen.
usch känner mig jätte äcklig nu o ja längtar som fan efter en dusch o att få se dem sjklart.
men är lite rädd o nervös oxå. tänk om det är helt blått o fucked up??
well, bröstvårtena är på samma plats iaf hehe.
Ska använda sport bh i två lr tre månader, minns inte.
och man har ett vitt bröstband runt kroppen för att hålla dom på plsts. den gör ont som fan.
den har man ovanfr brösten o änna klämmer lite neråt
hmm är det så man får hängpattar? o denna ska man ha i tre veckor.


ni kanske har hört om den kvinnan som inte vaknat efter sin bröstförstoring?
hon var i polen o gjorde de o inte vaknat än, det var tre månader sedan.
hon har antagligen fått för mkt narkos så hennes hjärna tagit skada.
åk för helvete inte utomlands o gör något sådant!! ursäkta då e man dum.
de enda landet jag skulle kunna tänka mig o göra det i är norge, men bara för
att jag tycker inte det är nån skillnad på sverige o norge.

vet att de e lite stavfel överallt men orkar inte gå tillbaka o ändra, de har tagit mig ca 30 min att skriva








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?