Satan

Jävla skit, försov mig till jobbet i morse.
Den fucking-jävla-skit-fan-idiot telefonen rinde aldrig.
Det är nu andra gången det händer att den inte ringer, dock
första nu som jag skulle jobba. Så jag behövde inte komma till jobbet idag.
Första gången jag försovit mig på typ två år men ååååååååh
vrf just idag???? Ångest!
Började undra om jag stängt av den i sömnen men icke!
Jag vaknar alltid av larmet och av varje ynka sms folk skickar när jag sover.
Jag har aldrig svårt att stå upp på morran, aldrig.
Och jag kan fasen inte fatta hur folk kan ligga o Snooza!
Usch tänkt o pina sig sj på det viset. nää då hoppar jag hellre upp ur
sängen med en gång och är väldigt trött bara.


Sååå vet ni vad, åker till torp o köper en väckarklocka!
Eller kanske två, den ena kanske inte funkar ??
Man kan ju inte lita på nånting!
Ska man behöva lämna in den jävla telefonen på lagning en gång till.
Det är nog ett måste för jag behöver mitt larm..
Jag har larm till allting....
För att vakna självklart, för att komma ihåg massa saker, ställer klockan
alltid en timme innan jag börjar jobba oavsett om det är mitt på dagen.
Kanske somnat eller nått??
Använder oxå larmet när jag e ute o åker med dimljus haha illa om jag
skulle glömma bort dom jävlarna.
Larmet håller ordning på mitt liv...
R.I.P










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?