Regn & regn

Och idag satt det fint, hoppas det regnar imorn oxå. Myspys! ♥
Kom hem från jobbet vid 03 i natt, då fick jag ta hand om ett par fyllekajjer.
Nästan varje helg... att dom orkar....suck...
Och ja, jag är lite avundsjuk att inte jag också kan göra precis vad jag vill hela tiden.
Det kanske är därför jag ser på det med dessa ögon, men that´s life.
Jag har iaf ett fast jobb och glad är jag för det ♥

Och jag stör mig på människor som sover hela dagen lång. Skit tråkigt juh...
Dom kan la söva på natten istället. lr?
Visst de e helg, nu får jag la ha överseende. Men annars då?


Det är mkt störande saker idag, visst jag stör mig rätt ofta på mkt saker.
Det är helt enkelt sån jag är, om jag stör mig på något så säger jag det oxå.
Och därför låter jag väldigt lätt vääääldigt gnällig.
Det är faktiskt inte meningen alltid...









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?