rastlös





vi bjuder på den..
kände mig plötsligt mkt piggare så jag satte mig o sminkade mig sj, haha alltid en rolig syssla om man inte har nått att göra. Känns i armarna nu dock kan ja lova. Provade två olika färgstarka sminkningar inför en plåtning här framöver. Så just nu ser jag mer eller mindre ut som en clown haha därför blev de svartvitt ;)
nu börjar jag bli riktigt trött, kall om fötter o fingrar.
Dagen innan operationen la jag märke till att jag var hela tiden kall om fingrarna.
Och när jag ligger på operationsbordet på väg att somna säger narkosläkarn: Jag e lite orolig för dina kalla fingrar.
Whaaaaat hahaha kul o höra d precis innan man somnar, dock var jag jävligt groggy redan då så fatta inte mest. hmm är det det som kallas dålig blodcirkulation lr nått?
hmm... don´t know..
Åååh va ja saknar Andreas :( men han måste jobba o de e bra. Jävligt typiskt bara att det var så många måsten just dessa dagarna ^^

puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?