Morn Morn



Oj vad jag sovit, säkert 11-12 timmar i sträck! Gud vad skönt ändå..
Behövde nog det efter den lilla sömnen jag fått de senaste dagarna.

Fick ett sånt lyckorus när jag vaknade i morse, åh älskart!
Låg o tänkte på att jag älskar allt i mitt liv, jag har ett så underbart liv!
Jag har underbar pojkvän, jag har underbar familj, jag har underbara vänner,
jag har underbara kattungar, jag har underbar biiil, jag har underbar lägenhet...
And soo oooon ......
Älskar dessa stunder! :)
O så har de snöat oxå, längtar sjukt mkt till juuul! Och i år ska jag julpynta massvis :D
Gjorde ju inget förra året för jag skulle flytta i mellandagarna. Men i år nu jävlar ! :D


yaaaaaay, vi hörs sen :)


Btw, ni ser bilden på moi nedan.
Tror bestämt att jag blitt smalare i ansiktet?









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?