God morgon

Helt otroligt vad mkt det ska snöa, o så jävla många minus grader det är ute!
Jag stod upp redan vid 6.30 då min sambo gick till jobbet. Slumrade till lite i soffan förut tror jag hehe.

Idag ska ja inte göra mkt alls, ska posta ett brev. det blir la dagens uppdrag. Kanske skulle försöka med julkort i år förresten. Det är ju nånting jag har tid att sitta o pilla med här hemma.
Behöver nått lugnt att göra.

Ska nog hålla mig så mkt inom hus idag som möjligt. Trött o sleten efter gårdagens lilla aktivitet.
Fika på stan i typ en timme.
Och btw, min hållning kan vara bättre asså haha.
Lite smårädd för att sträcka helt på mig.

 

Japp såg ju mina kära igår. Och fy vad nervös jag var i början.
När jag började ta bort alla förband osv så började knäna skaka, axlarna skaka, började kall svettas, må illa, och var nära på att svimma.
Allt samtidigt, fyfan va hemskt. Så jag fick lägga mig ner i tio min.
Därefter var det på igen och ja måste säga att jag e positivt överraskad.
Ärren syntes ju knappast redan nu! Och det var ju absolut inte blått eller nått sånt. Och storleken e jag oxå nöjd med :)
dock är dom hårda som sten nu men visst är det så i början?
Jag är riktigt nöjd iaf :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?