God morgon

Jag har varit uppe en stund, kom precis hem från tandläkaren.
Fick inte så mkt ut av det som jag hade hoppats.
Men det var iaf super trevligt o höra att man har jätte vita tänder, jag hade till och med vitare än vad de hade på sin visnings-mät-skala-nånting.
han tyckte inte att jag skulle ha vitare för då skulle de se helt onaturliga ut och vara vita som lakan.
Men det är ju precis det jag vill ha, jag vill att tänderna ska lysa på flera hundra meters avstånd! :D
Var skit trevligt besök först men sen...
Upptäckte jag att sköterskan där var iaf helt jävla pantad i huvudet. Fyfan asså för vissa människor. JAG ÄR JU INTE DUM! JAG HÖR OCH JAG FATTAR VAD DU SÄGER!
Tur att man inte stöter på sådana människor varje dag!
Hon såg väl på mig att jag blev irriterad så började hon ifrågasätta mig osv.
Då blev jag ännu argare och höjde rösten till henne.
Blev så fucking jävla irriterad, tänk att ett sånt trevligt möte kan förvandlas till ett så
jävla otrevligt möte. Gaaaash!
Och jag har inte ens humörsväningar nu det sista, så det var verkligen hon det  var fel på!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?