gammalmodigt VS modernt hushåll





Ni känner självklart till den urgamla traditionen som egentligen tillhör massvis med år sedan.
Att kvinnor hör hemma vid spisen och männen försörjer.
Så är det inte alls numera.
Kvinnor är lika mkt värda på jobbet och männen är lika mkt värda bakom spisen.
Visst vissa följer detta fortfarande, alltså hemma fru som det så fint kallas.
Men det finns också hem där männen är ... hemma-man?
Och där frugan är karriärkvinnan och försörjer.
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om detta bara att jag mer än gärna skulle kunna tänka mig att vara hemma fru och ta hand om hemmet. Att inte ha några som helst mer förpliktelser än de som redan finns.
ta hand om hemmet och min man, städa, tvätta, handla o fixa & dona.
Gärna, men inte både och.......
It´s not my dream....












lues

It's not my first time to pay a visit this web page, i am visiting this website dailly and get fastidious data from here all the time.



URL: http://lues.biz


ingrijire copii

I am really loving the theme/design of your blog.
Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
A few of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great
in Firefox. Do you have any advice to help fix this issue?



URL: http://www.cautbona.eu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?