.



Yaaaay jag har vart en sväng på stan med Camilla.
Så jäkla gött o få lite frisk luft!
Dock, var jag nog inte helt redo att köra bil.
Fick knappt i nån växel! Fick riktigt ont i bröstmuskeln när ja
skulle lägga i ettan eftersom man måste ta i lite på min bil.
Fyfan ja ville ligga på en växel hela vägen men de gick ju inte.
o jag klarade inte att parkera hahaa sån jävla tur att annie kommer
där just då o parkerar åt mig ;)
Tog en mysigt fika o kolla lite i butiker..

JAG HAR PROVAT BH yaaaay typ.
haha kom iaf fram till att att jag har e/dd
Visste ni att e och dd var samma sak???
hade inte jag en aning om hehe har aldrig behövt brytt
mig om så stora storlek.
Men då blev de som vi tänkte :D 2 storlekar större :)

O så mötte jag stefan o tjöta igrann o nu ska ja lägga mig
i soffan lite. Blev så jäkla trött efter att ha varit aktiv i ett par timmar :S
Och så har jag så ont i magen, den e alldeles svullen.
Antar att det är att jag gått på så jäkla mkt allvedon de sista??







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?