Bröstförstoringen

Hade planerat ganska länge att göra detta.
Har la velat göra de sedan jag var 17 eller nått.
Och äntligen är det gjort. Visst jag har rätt ont men det här kommer jag nog aldrig ångra.
Kan säga med en gång att andreas har varit emot detta hela tiden, vi har haft många och långa diskutioner och till slut förstod han att det spelar ingen roll vad han säger angående detta. Jag är ju envis som en gammal get och lyssnar inte på någon när det gäller mig o mitt liv.
Fatta att ja måste sova på rygg i evigheter. det kommer bli ett helvete för jag sover alltid på sidan eller magen. Och just nu har ja jävligt ont i ryggen för jag vågade inte röra mig en mm i natt. Min rygg behöver knäckas som fan.
jaha, vad har jag för storlek då? det är en jävligt bra fråga, ingen som vet än men vi la i 400 gram. jag hade en c kupa innan kan tänka mig att det blir e eller nått nu. alltså inga bomber!

Andreas har varit en riktig ängel det sista dygnet. Han har hjälpt mig med allt.
han har matat mig han har hjälpt mig gå på toaletten, bäddat om mig, vart vaken hela natten o haft koll på mig när ja sovit <3 Jag kan alltså inte lyfta på armarna eller böja mig. det är ett helvete att lägga mig ner och absolut att ta mig upp igen. Just nu är älskling iväg o handlar. Han ska laga middag sen, nått lättvindigt då jag inte ska behöva använda bestick för de funkar inte.

Jag får inte duscha på fem dagar, usch :S


Har mer o säga men de blev jobbigt o skriva. Hej så länge



omg

E är ju bomber!!!

det du hade innan såg rätt stort ut också på dig....



URL:


"Anna"

Hej!

Har lite frågor angående din operation. Vad valde du för klinik? Kollade du runt mycket eller tog första bästa? Och vad fick du betala? Går själv i tankarna om det, :)



URL:


Anonym

kan du inte lägga ut före/efter bilder? :D :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?