Sol och funderingar

Jag förstår det bara inte. Hur man kan vrida o vända på saker så det hela tiden blir mitt fel?
Och sen påstå att jag ljuger om allt. Hur fan.... blir så jäkla trött o matt.
Man minns la om man säger något sådant?
jag lovar o svär att han sa det. Minns så väl exakt i detaljer. Så jag hittar inte på iaf.
jäkligt tråkigt att man ska bli hatad för de av flera personer. hmm...




O när vi ändå är på den fronten.......
Vet inte vad jag ska säga, men jag tror det är detta som kallas riktigt jävla heartbroken :(
Saknar så mkt av det.. Vrf minns jag bara det goda nu ??? Det är ju nu jag måste komma ihåg allt dåligt..
Vill passa på att be om ursäkt, till Andreas. För så mkt skit som jag skrev om han i förra bloggen.
det är lixom inte helt okey. Jag vet hur jag hade reagerat om någon skrev så om mig...Så förlåt.

Och allt annat i livet då.... Jag vill inte ta till mig människor på samma sätt längre.
Är ständigt på min vakt. Kommer aldrig kunna älska igen.
Alla dessa drömmar om att bilda familj, skaffa hus, ett jätte fint bröllop.
Vilken klänning och brudbukett man skall välja. Det känns numera så främmande och
att det aldrig kommer hända. har ju drömt om det sedan jag var liten.
Fortsätta drömma kan man men vet nu att det kommer nog aldrig hända.
Vad fan är kärlek egentligen?



Måste bita i det sura äpplet // Liv J




Peter

Liv, ja lovar att en tjej som du kommer få allt de där som du drömmer om.. :)

Ge det bara tid!



KLART DE KOMMER HÄNDA!!! :)



KRAMAR!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?