Hej gamla goa blogg!

Den rackarns metrobloggen.se funkar ju aldrig!!
Så det blir nog o ta tillbaka denna så man kan skriva av sig lite. eller vad säger ni??
Sitter i urskogen hos mor min o kurerar mig.
Idag gjorde jag nått för första gången i hela mitt liv.
JAG KÖPTE EN BOK !!!!
Inte läst en bok på flera år, tänkte att det kan vara avkopplande o man kan koppla bort livet lite nu när man är sjuk. Japp riktigt sjuk, halsfluss och påbörjad lunginflammation. IGEN.
Och denna gången blev det så här för att jag inte vilade tillräckligt i januari när jag hade lunginflammation sist.
Så denna gången skall jag verkligen vila. Får sä jäkla dåligt samvete när jag e sjuk igen, med tanke på jobbet.
O nu e de ju dessutom sommar o mer o göra :S


Nu blir de snart middag, gött o få det serverat!


Tänkte förresten kolla om man kan ta bort gamla inlägg. Det är ju nya tider nu..... // Liv J



Peter

Ja undrade nästan om du slutat blogga ju.. Kul att du fortsätter här.. :)



O du!! Krya nu på dig ordentligt så vi kan ses snart igen.. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?