Blondie?

Har gjort lite blonda slingor, måste ersänna att jag är lite sugen på att göra ännu lite blondare.
Det är ju sommar & allt. Dessutom behöver jag en förändring. Hur länge har jag inte sett ur så här?
Och det brukar väl bli så att man vill ändra på något när man kommit ur ett förhållande?
Eftersom jag är rödhårig och bara gjort slingor så här så ser det lätt missfärgat ut. Svårt att förklara men det ser lite ut som att det blivit en misslyckad blondering :S
Såååe... lite ljusare får det nog bli :)


Kommit hem till mig nu. Skönt o ha blivit lite omhändertagen hemma hos familjen.
Sett på massa film o myst. Dock har jag sovit jääkligt mkt.
Har som sagt halsfluss och en påbörjad lunginflammation.
Antagligen sitter lite kvar sen sist jag var sjuk eftersom jag "stressar och jämt håller på med något"
Så nu ska ja fasen vila så skiten försvinner. Denna gången skall jag inte gå tillbaka till jobbet för tidigt. Det var nog det som gick fel sist gång // Liv J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?