Silikon tuttar




vet ni vad.... Jag kan ärligt säga att jag tycker det är skitsnyggt med silikon tuttar !
Riktigt snyggt o sexigt, visst jag är nöjd med mina tuttar men jag hade lätt kunnat göra silikon.
Dock kanske inte så stora som på bilden hehe men något mer realistiska.
Man kan tydligen låna pengar från nånstans särskilt bara för detta. Haha tänk på betala av sina tuttar i typ två år.
såååe... vad säger ni gottfolk....




Lina Henke

Ohhh ja. :)

Jag håller med dig, jag då som inte har så store bröst vill gärna ha större. Typ en stor B, eller liten C, tror det hade vart skit snyggt. :)



Har du planer på att göra? Kraaaam.



URL: http://linnssa.blogg.se/


Flisan

Jag har gjort det och är väldigt nöjd över att jag vågade :)



URL: http://www.staytight.devote.se


IJDVJSDILO

äntligen nån som vågar stå för att hon tycker att de är snyggt med sillisar. alla hackar så mycke på de att man kan spy. fan, dom är helt okej anser jag :) jag är ju iofs en tuttkille, men aja ^^ haha


nina

Jag håller med dig det e riktigt snyggt ! mest för att tuttarna blir fastare och dem hängfer inte.



URL:


Lina Henke

hon har överdrivet med sillisar det fattar ju vem som helst och Liv bara så att du vet du ska inte göra sillisar för att du passar inte i det skulle jag tro men annars är du jätte snygg kraaaam



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?