Rastlöshet

Jag är något kollosalt rastlös, inte bokstavligt utan... Jag vill ha en förändring.
Antingen byta jobb, byta bil, eller flytta eller kanske köpa häst?? Något kul får hända nu iaf!
jag tröttnar ju ganska snabbt på saker o ting. Flyttar ju ganska ofta... Men nu har ja bara bott här i ett halvår o ja vill redan flytta.. hmm.. kanske är för att jag vaknar varje morgon av att de jävla grannarna står o pratar utanför mitt sovrumsfönster o de vaknar jag av.
O så drömmer jag ju bort mig ibland oxå. Jag vill flytta en bit utanför stan i ett fint litet hus och där det finns ett litet stall så ja kan ha hästar o hund o katt! Har fått ett jätte fint erbjudande av Mona att köpa häst..
Och jobb. Jag vill ha ett välbetalt heltidsjobb 7-4. Då JAG har semester när alla andra har det och då JAG går på julbord och blir servad och då det JAG som går på afterwork. Helst vill jag inte jobba med människor alls.
Jag vill kunna vara på dåligt humör om jag kanske har en dålig dag, slippa dra på det där fake leendet.
Jag vill vara ledig varje helg o kunna supa mig stupfull både lördag och söndag om jag så vill.
Men självklart vill jag inte jobba alls om man ska vidja drömmarna, jag vara ekonomisk oberoende.
Kunna köpa allt jag vill när jag vill
Och det som är mest aktuellt. jag vill byta bil. Fattar inte varje det är en så big deal för många.
Jag vill bara ha något roligare att köra.
Det är bara en sak jag är helt säker på just nu, det är att jag vill göra detta med Andreas.
Jag vill leva mitt liv med Andreas






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?