Mysig hemma kväll





Haha här sitter jag o roar mig medans Andreas är i duschen.
Ikväll ska vi bara vara hemma o mysa. Vill ta vara på de lediga kvällarna jag har. Jobbar bara frukost en dag i veckan nu mera. Resten kväll...
Vart är ovädret jag sitter o väntar på?? Gillart inte men de har ju varnat om de så kommer nog bli lite besviken om det inte blir nått alls :)

Lägg märke till mitt fina halsband jag fick av Andreas på vårt datum :)
Passar snyggt till brandht tröjan ser jag haha
Tänk att man kan vara så kär som jag e :) Visst e de konstigt... Efter att ha gått fram o tillbaka så många ggr.
dock har vi träffats nästan som vanligt alla gånger vi har uppehåll.
Men det är det inte så många som vet om hehe
Men jag älskar han så otroligt mkt :)



Jaaaaa ååååh vad jag vill ha sillisar :D
Fasen, vad är det jag har fått för mig nu. Typiskt mig att vara så spontan och impulsiv.
Ge mig 40 papp så gör jag de :D
Ligger mellan c och d nu (jäkligt jobbigt läge kan jag säga)
Så typ e lr lite lite större hade la vart lagom.
jag hade ju passat i de eftersom ja e såpass bree o grov  haha :D // Liv J

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?