Jobbsökandet

Jobbsökandet har satts igång ordentligt. Sökte knappt tio st idag. O så ringde det en as skön snubbe.
Intervju imorgon kl 11.00 i Borås! :) Var jätte glad men när jag undersökte lite om detta säljföretaget så upptäckte jag att det är där en tjejkompis till Andreas har jobbat. Hon fick aldrig någon lön så nu är det en utredning med facket o grejer. O för övrigt stod det väldigt illa om företaget på nätet.
Road to success, förkortas RTS . Känner ni till dem ????
Säljer tydligen dammsugare för 30 papp typ.
Så jag ångrade mig o tackade nej till intervjun. dessutom var intervjun i borås. onödigt åkande för ett sådant skitjobb. Speciellt eftersom det är så tomt i plånboken just nu. Måste sluta shoppa :(   // Liv J





Lina Henke

Sv: Jag jobbar i Högsäter på rehabliteringshemmet. Hm, tror vi har väldigt mycket vikarier jus nu, tyvärr. Och sen vill cheferna helst att utbildade undersköterskor. Är du utbildad? :) Detsamma, är du inte ledig ngt i sommar? :)



URL: http://linnssa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?