Viktminskning



Nu har jag gått ner 5,5 kg totalt.
På bara 5 veckor
Första gången i hela mitt liv jag använder mig av en våg.
Fick ju en i tidig julklapp av syrran och den används för fullt.
Tidigare har jag bara mätt, det är ju så deprimerande med vågen.
Men nu när vågen sjunker märker jag inte alls så mkt på måtten, tråkigt!
bara ett par cm överallt..
Men mer ska det bli!
vill gå ner 5 kg till sen är det bra tror jag...

Hur har jag gjort?
ja du, det undrar jag oxå!
Jag änvänder mig nu av "bantningsplåster" och "bantningstvål".
Tvålen kan jag säga direkt att den funkar, huden blir så mkt lenare
och slätare helt enkelt. Men plåstrena... där är jag osäker..
Men mitt godissug har ju helt försvunnit (till och med under mensen!!)
och blir mättare fortfare osv.. Det är ju det plåstrena skall göra.
Men jag har ju vart halvdålig ett bra tag och då är ju inte matlusten på topp...

då är frågan om jag ska fortsätta med plåtren och tvålen, för de är snart
slut och då måste jag köpa det för.. hmm.. ja en ovettig peng tycker jag.
Fick det ju gratis denna gången.
men visst är det väl värt om man får ner så mkt i vikt? ;)



p.s  Ojj, kom på nu att jag snart måste ta en paus i en vecka med plåstrena.
annars kan det bli farligt säger dom. kroppen måste vänja sig med viktminskningen...





Rebecka

dom första kilona man går ner är nästan bara vatten, sen efter ett tag går man ner i fett :) kan vara df du inte märkt så mkt på måtten utan bara vågen :)



URL: http://rebeckastromborg.blogg.se/


Anonym

Va e de för plåster å tvål?? :) låter ju hur bra som helst!!



URL:


Anonym

Jaa, jag blev med nyfiken.

Vad är det för plåster & tvål?



Jätte tacksam för svar!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?