Vad kommer framtiden att erbjuda...

Jaaa, som kanske många av er redan vet så kommer det nya ägare till mitt jobb den 22 dec.
Mina kära chefer flyr från västkusten. usch vad jag fruktat detta länge.
oooooch nu fäller jag snart en tår till, gråtit en del över detta faktiskt ^^
De är de bästa cheferna jag någonsin haft, någonsin kommer ha??
Dessa energiknuttarna må vara svåra att slå..
De nya cheferna kommer från Östersund och det är mamma, pappa o dotter som kommer
att jobba på turisten. Och jag får vara kvar, tack o lov!

I lördags den 18 dec var som sagt en mkt stor dag. Arne fyllde 25 och de skulle
passa på att ha en avslutningsfest med vänner och familj.
Men vad knappt någon visste var att detta var faktiskt oxå Hanna och Arnes vigsel!!!
Nära och kära helt ovetande så kommer prästen in gåendes tillsammans med paret.
guuud vad fint detta var och ni skulle sett allas miiiner!!!
Alla grät och inte minst Hanna :)






Bjuder på en personalbild oxå. Nya ägarna, mor och dotter står höger om mig.






Anonym

september??



URL:


Liv

Sv: haha vad snurrig man kan vara då :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?