öh

heeeeej

 

Morn på er!!
Sitter här nu o fryser om fötterna, tänkte googla recept på lussekatter utan saffran.
Får la se om jag jag kan klara av att baka nått sånt avancerat ;)

Igår var vi som sagt på Ullared, wow vad mkt folk o wow va mkt roliga grejer.
Dock var det lite hemskt oxå. Gick på helspänn i flera timmar för att folk inte skulle
knö in i mig. Blev helt jätte trött efter ett par timmar.
OM jag flyttar någonstans så ska de fasen vara närmare Ullared.
Man måste la tjäna en förmögenhet om man bor där nere.
Särskilt om man inte e en märkesbög som jag inte e, alltid ;P

Fick köpt en hel del klappar och även till mig.
2 jäääättteee fina väskor fick följa med mig hem tex.
Var nära på att de blev 4 st men nån måtta får d vara.
Har grymt mkt väskor och nu två till som får pryda min väskvägg
i garderoben. Behöver flera krokar nu ;)

 

Idag e de freeeedag! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?