En vecka sedan



Tjena! Gick upp idag vid 07. kände mig så pigg men tro fan att ja somnade i soffan i stället
o sov i fleeera timmar. huh...

Trött o sleten, påsar under ögona. syns på bilden.
MEN jag har äntligen fått på mig ett linne. alltså första gången jag har något man måste ta över huvudet.
Gjorde lite ont men det gick bra till slut.

Känner mig superbra idag faktiskt. En vecka exakt efter operationen.
Det vita ni ser vid linnekanten. Det är det dära bandet jag pratat om. trycker och håller tuttarna på plats.
Börjar störa mig ordentligt på den skiten. Huden blir irriterad eftersom de gnager hela tiden.
Om exakt 2 veckor får jag ta bort den.
Hmm har reagerat på att alla kliniker har olika rekommenationer man
bör följa. Vet några som inte ens haft sånt här band. Ajja lika bra. vant mig vid det oxå, har gått utan 2 ggr o
då kände jag mig jäkligt osäker bara..

Gick o posta ett brev igår, typ 50 m o tillbaka. Var så jäkla nära på att halka o ramla en gång.
Haha hade kunnat gå riktigt illa om jag landa på mina kära. Dom har ju änna inte grott fast än :P


Vad ska man hitta på idag då tro.. hmm...   I know ;)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?