-

Sitter och har en dålig stund, en riktigt jävla dålig stund..
Det var ju ett par dagar sedan jag grinade så nu var det väl dags.
Gråter typ regelbundet, om jag inte har något att grina över så
hittar jag alltid en anledning, helt omedvetet....
Hur f*n kan man känna så här till och med över jul?
Då jag umgåtts med nära o kära, fått massa julklappar
och haft en väldigt trevlig tid helt enkelt...
Och ikväll var det meningen att jag skulle till mortens,
men det vart för sent sååe...
Det som skaver är att... jag har ett så jävla tråkigt liv...
Hemskt tråkigt, jag är så uttråkad och rastlös.
Men när jag tänker efter, jag har nu ett mkt roligare liv än
vad jag hade för 2 år sedan... Vad klagar jag för??
Jag behöver lite spänning för just nu är jag inte nöjd..
Detta får fan ändras på, så jag sätter mig snart på ett plan mot Dubai!
Fixar pass imorn. Ooops, berättar mer en annan gång......






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?