Trötterdag idag igen

Men man kan väl aldrig vänja sig till att stå upp kl 04.30 på morgonen?
Det är ju snäppet före omänskligt.
Samma visa idag igen, sån jävla mensvärk. Helt sjukt så här ont har jag inte haft på många många år.
Men idag ska jag till Frissan :D Lite jobbigt att hon bor så långt bort men det är det värt, hon är grym!


Igår efter jobbet passade jag Nemo, lilla söta Nemo. Är verkligen sugen på att skaffa hund! Men det hade aldrig funkat och stackars hund för den delen. Men kan ändå inte låta bli att kika i tidningen varje dag ^^
Var hemma hos Sandra o mös igår kväll. eller ah mös e nog fel ord haha.
Vi färgade mitt utväxt osv. Å så åkte ja o Camilla hem med färgen i håret hahaha Galet. tur att TYP ingen såg mig!
Pysslade om hästarna igår oxå, red inte utan gick promenad haha man tager vad man haver när man själv behöver röra på sig :)  

Idag ser det ut att bli bra väder! // Liv J







LINN

Godmorgon, jag har ställt en fråga i mitt inlägg. Skulle du kunna svara på den? :)

Jag undrar om du har nån pojk-/flickvän? :)



KRAM!



URL: http://liinnssaann.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?