Trip till Götelaaborg






Först åkte vi till Överby o shoppa igrann o sen till gbg. Var hos frissan o fick håret fixat.
Lika nöjd som vanligt :D
Sen tog ja en tur till Sofia i Hholm, åh vad jag saknat henne! hon är nått alldeles extra för mig :)
Ni vet den relationen...att hon ska bli gudmor till mitt barn hihi.
De ska hon verkligen o de har ja sagt i flera år :D
Stod o tjöta me mange en bra stund oxå sen åkte ja hem till en tom lägenhet :(

Idag ska ja jobba kväll. Var riktigt skönt att sova ut idag. men inte lika skönt som det kunde varit.
O sen e ja ledig i tre dagar :D imorn ska vi på bilutställning i gbg som sagt. kommer
bli riktigt sköjj :)
Ska städa lite nu o sen åka till hästarna. Hoppas P är på bättre humör idag.

Finns så många underbara människor i mitt liv // Liv J








Therese

Nästa gång tycker jag att du kan titta upp till mig med ;)



URL:


Sofia

Underbart att du kom hem till mig :) Ses alldeles för sällan egentligen men bästa vänner behöver inte ses ofta för att ha så bra relation har vi märkt! Känns alltid lika skönt efter att du varit hos mig, rensa luften med sin bästa vän är alltid skönt! Love you babe <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?