Tig

för du vet inte ett dugg vad du pratar om.
Tig för att vi känner inte varandra längre.


Blir väldigt upprörd av att höra att du sagt sånt här.
Som sagt du känner ingen av oss. Du vet inte vad du pratar om.
OCH DU ska väl ändå inte säga ett smack om förändring??
Ja visst, tiden går och människor växer och förändras. Så är det bara.
Men du ska inte påstå att det är därför jag har förändrats.
Och det kanske är något positivare jag har förändrats till isf.
Det vet du ingenting om för att vi pratar inte ens längre.
Men du ska fan inte säga sånt till folk, särskilt inte till folk som inte känner mig.
Alla vet att meningar kan smittas.
Nu vill jag väldigt gärna säga, skaffa dig ett eget liv.
Men det tänker jag inte göra för att jag vet ingenting om dig längre!
Vi har knappt pratat på flera år. Synd att det slutar så här....
Eller det stämmer ju inte riktigt för vår vänskap tog nog slut för flera år sedan.
R.I.P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?