Home sweet home

ooooh sicken jäkla huvudvärk jag har. Kommit stundvis hela dagen.
Ganska mkt att göra på jobbet idag. O jag måste återigen säga att jag älskar mitt jobb.
OCH det är så himla kul när man får så mkt komplimanger :D
Har jag skrivit att jag fått heltid ett tag till?? Skulle gått över till endast deltid från och med denna veckan men får som sagt heltid ett tag till. Och det är jag jätte nöjd över och så slipper jag tänka på jobb överhuvudtaget.
Men såsmåningom ska jag nog jobba lite på Bohusgården i höst oxå. Dock så känns det inte lika bekvämt längre att jobba där. Men jag har bara mig själv att skylla. Tänker inte skriva anledningen.
Ni får inte tro att jag misskött mig eller nått sånt iaf ;P

På väg hem genom stan är det en fööööörrrrd som ligger i röven på mig. Min gamla bil. åååh min gamla bil <3
men ååååååååååhhh min nya bil ;) <3
Det var victor den nya ägaren. vi stod utanför mig o tjöta skitlänge, riktigt trevlig kille asså =)


fredag morgon åker vi till Vallåkra och Helsingborg. Längtar! Kommer vara ledig i fyra dagar, helt underbart. Kommer dock inte vila upp mig då, suuupa vettööö.
Imorn har ja så jäkla mkt o göra, stress! Får la ställa klockan på 09.00 eller nått för o hinna rida. Men jag älskar ju att sova så vi får la se på det. Måste till torp och köpa de sista grejjerna oxå.


Jösses vicket långt inlägg det blev, sorry// Liv J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?