Hemma från jobbet

Åkte även en sväng till Sandra där också Annie var, myspys min kära flickor!
Väntar på att andreas ska komma hem nu så att man får se hans ansikte i några min iaf.
Han sover när jag går upp, han går upp när jag åker iväg (rider eller nått) han åker till garaget innan ja kommit hem för att byta om inför jobbet, o han kommer hem när ja sover. Jaa så har det sett ut i en vecka nu.
bara för att peter snor han ifrån mig buuhuuu.
nä men ni vet... snart Vallåkra. O dom bygger ihop peters bil o gjort det på superkort tid. Och resultater blir bra kan jag lova. Tur att peter har så bra vänner vaaa :)
Imorn är klockan ställd på 10.00. Sover ju så länge nu för tiden. dock kommer ja i säng rätt sent också så det blir ändå inte mer än 8-9 timmars sömn. Alldeles lagom =)
Nu får vi snart ta natta // Liv J






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?